Nejčastější otázky

Jak velkou částku si můžete půjčit?

- Výše první půjčky je v rozmezí od 100 - 8 000,- Kč. Stálí klienti mohou čerpat půjčku až do výše 20 000,-.

Jaké doklady a kde doložit při žádosti o úvěr?

- Je nutné disponovat mobilním telefonem a bankovním účtem. Při 1. žádosti je třeba doložit kopii Vašeho občanského průkazu a doložit Váš příjem.

Je nutná záruka či ručitel?

- Ne, není potřeba ani záruka ani ručitel.

Je možné získat úvěr ikdyž jiná instituce Vám úvěr neschválila?

- Ano, je. Pokud nejste veden u jiné instituce poskytující půjčky a úvěry jako dlužník, neexistuje žádná překážka k získání úvěru.

Jak rychle bude požadovaná částka připsaná na Váš účet?

- Pokud máte žádost výplaty půjčky přes bankovní účet a vlastníte účet vedený u některý z těchto bank: Česká spořitelna, MONETA Money Bank a Fio bank, bude Vámi požadovaná částka poukázána na Váš učet do 15 minut od schválení Vaší žádosti. Čas připsání záleží na Vaší bance, nejpozději však během téhož dne. Pokud vlastníte účet u bank: Komerční banka, Raiffeissen BANK či jiné bance, převod trvá dle zákona 2 pracovní dny.

Jak dlouho trvá rozhodnutí o přidělení úvěru?

- Rozhodnutí o schválení půjčky Vám bude sděleno prostřednictvím SMS na Vás mobilní telefon a e-mailem do 10 minut. V případě, že žádáte v pracovní době. Žádosti o půjčku přijímáme 24 hodin denně. Schvalování a výplata půjček probíhá pouze v pracovní dny od 09:00 do 18:00.

Jak ověřit bankovní účet?

Pro dokončení žádosti je potřeba ověřit Váš bankovní účet a identitu. Po přihlášení do profilu ( zde ) vyberte metodu ověření, během chvilky se pak dovíte výsledek žádosti. Pokud budete mít s ověřením jakékoliv problémy, kontaktujte nás, určitě se Vám pokusíme pomoci!

Je možné získat více úvěrů současně?

- Ne, čerpat více půjček současně není možné.

Co dělat pokud není možné úvěr splatit v termínu?

- Poklud nejste schopni splatit úvěr v daném termínu, lze dobu splacení úvěru prodloužit o 7, 14 nebo 30 dnů za odpovídající poplatek.

Kolik stojí SMS zpráva?

- SMS zprávy zaslané na telefonní číslo 90011 jsou zpoplatněny dle Vašeho tarifu.

Kde si mohu přečíst memorandum zmíněné v odstavci 14.9. Rámcové smlouvy o úvěru?

- Memorandum si můžete přečíst zde 20161005-c-informacni-memorandum-nrki.pdf

Poslal jsem žádost o úvěr a nic se neděje.

- Pravděpodobně jste ještě nedokončili registraci. To znamená, že nebyl uhrazen registrační poplatek 1 Kč na náš účet. Jakmile obdržíme tuto platbu, pošleme Vám informační SMS jako potvrzení, že registrace je úplná. Poté bude vyřízena Vaše žádost o úvěr.

Pracovní doba

  • V pracovní dny: 9:00-19:00
  • Sobota: 10:00-16:00